ada apa dengan motor metik...?

beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...
beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...beuh...
beuh...beuh...beuh...beuh...


keasikan......gini hari gw mo posting gambar en banner baru gw neeh.....
beuh...jelek banget ajah pamer-pamer.....

betewebauasem......gw gi ngerjain tugasnye pa' ferdy irawan..ney bikin soal pisika ampe 15 soal gtuh....beuuh jujur gw ga' bisa-bisa......padahal gw selalu ranking atu mulu waktu di SLB....
ko' pas smk kepinteran gw makin ga'...(emang dari dulu lo ga' pinter-pinter..)...trus kebodohan en kebegoan gw nambah...(emang daeri dulu....)

oia...gw mo ceruta neh tetang temen gw yg namanye andri....
jujur ini kejadian bikin gw bertanya-tanya pada rumput yg berjoget...(hah..ebit pale gede donk..)

beuh gini ceritanye......

"hujan turun rintik-rintik ato juga kroyokan..(emang iye ujan dateng keroyokan kalo sendiri-sendiri namanye disiram...)...pada malem minggu yg kelabu itu....(cailah kaya dongeng...)

ga' lama om en pacarnye si om andri in dateng ke rumah yg elite en tercinta andri.....
pake motor metik...(motor yg ga' pke gigi...ompong kali ye...?)
andri seneng liat omnye dateng pake tuh motor sampe guling-gulingang di pasir...
(ga' mungkinlah laya gtu....cuman berenang do got doank ama konco-koncone...tikus..)

"om minjem motornye donk..."..(dengan nada mengemis kaya orang minta-minta yg tiga taon belon makan...)

"nih koncinye..."(dengan nada ragu-ragu entar kalo jatoh ato kecelakaan gw sayang motor gw..kata omnye ngedumel dalem ati....)

"okeh...thank's ya om.."(sambil lomcat-loncat..)

ga' lama kemudian tuh motor ga' kedengeran suaranye.....

omnye liatin siandri kesusahan nyalain tuh motor....omnye diem aje en duduk lagi sambil ngupil ditemenin ma pacarnye.....

ga' lama siandri dateng lagi tau kenape....ape abis bensinnye..ato bannye ilang di gondol tikus...
ato...ato...ato...apalah biar waktu yg ngejawab.....

siandri dengan senyuman lebar sampe dower tuh mulut.....en juga merasa bangga ...
nanya ama si omnye...

"om..."(dengan bangga nanya....)

"apeaan..."(sambil duduk + ngobrol ma pacarnye..)

"om...gimane nyalain motornye...."(dengan nyengir kuda...)

om en pacarnye...keluarga besarnye ketawa kopak en berjamaah gtuh....
(kalo lomba tujubelasan menang kali ye....kontes keluarga ketawa kompak )

"loh ko' pada letawa...."(tanya andri keheranan...merasa bener...)

"elo kalo nyalain pake lo teken ga' rem tangannye..."

"engga....tar ga' bisa jalan lagi..."(memepertahankan argumennye....)

"ye...elooo pantesan g' bisa idup tuh motor..."

"kalo mo nyalain motor metik..kudu lo teken dulu remnye...."
huu...dasar norak....(sambil ketawa...)

"ooh......"(sambil mangap en malu...die jalan)

beuuhh..akhirnye die bissa nyalain tuh motor en ngejalaninnye.....sampe pulang...

omnye siandri...." tadi jatoh ga'...

andri..."sialan...."




huuuu........sebelon gw posting ni cerita gw dah minta ijin dolo ma sikorban Andri....secara tertulis en tidak sahh.."

beteeeetetetetetettwwwweeeeeee...........
dah dulu ah.....gw mo pulang.....cape...ngeposting di tempat les gw....
yaa....biarpun gratis..he..he...he....

babai.....(_ _)zzzzZZZZZzzzzZZZZTTTttttt

Comments :

1
vinantikasih mengatakan...
on 

woi walking-waliking di blog gue dong vinantikasih haha ni blog gue yg baru yg lama gue lupa passny apa, haha